Verzenden & retourneren
Wij hebben verschillende manieren van verzenden. In Amsterdam en delen van Amstelveen bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst. Buiten deze regio verzenden wij de wijnen met DHL. Zodra wij de bestelling hebben verwerkt ontvangt u een bericht van ons met de track & trace code, zodat u zelf eenvoudig kunt zien wanneer en hoe laat u ongeveer uw bestelling kunt verwachten. Bestellingen met alcoholhoudende dranken worden verstuurd met een 'Age-Check'. Deze check is verplicht en uw pakket kan uitsluitend aangenomen worden door een persoon van 18 jaar of ouder.
Van bestellingen die verzonden zijn en retour komen omdat de begunstigde niet thuis was of niet heeft opgehaald op een pickup point, worden de retourkosten én de nieuwe verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten dienen wij namelijk ook te betalen.
Wat onze eigen bezorgdienst betreft, vaak kunnen wij in een tijdsbestek van twee uur een afspraak voor bezorging met u maken. Op een tijdstip dat het u én ons uitkomt. Wij bezorgen op de begane grond. Indien u op een etage woont (zonder lift) en u bent beperkt in de mogelijkheden wat het tillen betreft, laat het ons weten en wij kijken of wij u daarbij kunnen helpen.
Mocht u niet tevreden zijn over een wijn, dan kunt u deze altijd ruilen. Tenslotte willen wij alleen maar blije gezichten van klanten die onze wijnen drinken. Het enige waar u zorg voor moet dragen is het retourneren van de wijn. Dan kan dmv afgeven in de winkel of versturen per post. De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening.
Indien u kiest voor de optie om de wijn te ruilen, dan sturen wij de nieuwe wijnen zonder verzendkosten op. Indien u uw geld terug wilt, dan wordt dit binnen 14 dagen op uw rekening terug gestort. Uitsluitend de ongeopende / ongebruikte artikelen worden vergoed.
Indien u wijnglazen of andere attributen retourneert worden de verzendkosten niet vergoed.